FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
WK har funkat bra för mig som reggar en del domäner
![]() fick lite strul pga .se's system och fick trevlig och snabb respons ifrån WK. har inte ens kollat vad år2 kostar då år2 inte är några problem för om projektet som domänen är till betalar för sig så spelar inte priset roll.. om projektet föll emellan så förnyas det inte.. dock har inget fallit emellan på några år nu :P. hehe. on topic då: jag tycker att mentaliteten att höja lite första året för att sänka lite år2 och att ha några extra kronor extra i förtjänst första året (vilket många kunder är.. förstaårskunder). det är helt okej.. förhoppningen är ju att lite klirr i kassan ska höja kvalitet.. kunder som tänker både en och 2 gånger är bra och det ger lite fler positiva effekter.. tycker jag.. men att släppa det 1e april om det verkligen inte är aprilskämt... dock älskar jag bilden på "whining baby/fuckyou" :P om man inte kan ta pinnen ur röva och le åt den bilden och liknande attityd som vissa bolag VÅGAR visa.. ja.. då får man dras med pinnen o få skav på fel ställe (finns kräm emot sånt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår inte tjutandet över Bineros domänpriser... De säljer fortfarande under inköpspris och långt under självkostnadspris, så de flesta här borde vara nöjda med det, kan man tycka.
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sioustis....
Plötsligt är det mer plötsligt är det mindre... sen är ena billigare på ägarbyten, sen är andra dyrare på årsavgiften.... osv osv...... Har man 5 domäner så är det skitsamma men har man tiodubbla det så börjar det plötsligt bli lite pengar när företagen man är kund hos höjjer och sänker priser till höger och vänster.... edit: Syftar inte bara på .SE utan domäner och kringtjänster i allmänhet! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|