FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
mjo för hur många företag lägger ut seriösa ändringar den 1april..
och hur många påstår samtidigt att "detta är inte april april".. tanken är ganska smart för det är tänkt att folk ska börja spamma överallt om att de ändrat priset och att det är 1april osv osv.. vilket vi alla verkar gå på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En vidare reflektion: vet inte riktigt om det här är så bra ur marknadssynpunkt. Som sagt förstår jag tänket bakom, men många potentiella nya kunder ser nog bara "pris för .se: 99:-" och tänker "öhh, det är mycket billigare på andra ställen, det här skiter jag i".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
En annan sak man kan fundera på, som blivit ännu mer aktuellt nu, är deras påstående "Billigast på domännamn". Detta stämde inte förut och verkligen inte nu. Det är flera aktörer som är betydligt billigare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OT: Binero känns väldigt seriösa med bilderna de använder sig av..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Binero kombinerar seriositet och humor på ett skönt sätt!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
@WK: På .se är ju ni faktiskt billigare men ni har högre avgift för ägarbyte. På resterande ändelser så är ni dyrare. Trodde faktiskt att ni hade en högre förnyelseavgift än ni hade på .se. Otroligt vad lättpåverkad jag visade mig vara. Köpte precis en .se från er...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag börjar bli grymt j-vla less på denna "prislek" med domäner/webhotell/kringtjänster!
Det går ju aldrig att få lugn och ro som kund! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det nya priset hos binero är bättre än det förra eftersom det blir billigare/år i genomsnitt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|