FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan detta vara något?
http://www.interspire.com/shoppingcart/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej
Kolla in SAVEA! (http://netprosale.se) Hela SAVEA e-butik bygger på sökmotoroptimerad källkod, inte bara första sidan utan även på kategori- och produktnivå. Varje produkt får ett eget produktkort där produkten beskrivs i text och bild. Informationen som skrivs in i produktkortet hamnar inom metataggar för att sökmotorer ska hitta dem. (sök till exempel på ordet granbarr i google och se den fjärde länken som länkar till vår demobutik, eller ordet eklöv som hamnar på femte plats) Till varje produkt kan man lägga upp filer knutna till produkten för nedladdning. Det går även att visa upp 3 tillbehörsprodukter och 3 relaterade produkter. SAVEA E-butik är en utveckling av ett OLF- verktyg som funnits i bruk sedan 2000 och har därför full kontroll över både produktnummer för produkter och dess olika variationer (storlekar, färger mm) /Magnus Obs! Ny design av demobutiken kommer snart! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan återstår frågor såsom kopplingar bakåt till affärssystem, någon jag pratade med, var tydligen ett jättekompilcerad projekt och importar ett vanligt textfil, från affärsystemet med lagersaldo. Bara inse att Open Source är det som rockar i det här världen.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Joomla!, VirtueMart och lämplig SEO komponent är min favoritlösning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men känns lite primitiv idag. Skall man göra OsComemrce användbar måste man patch till dess förbannelse. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||