FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, det här har nog varit uppe många gånger förut, men men...
På andra forum så görs webbadresser automatiskt om till länkar som man kan klicka på. Varför sker inte så på detta forum? Ganska irriterande faktiskt. Har även provat via "http://"-knappen, men har inte fått det att funka heller. Är det något jag gör fel eller är det så här det ska vara? Är det fler än jag som tycker det är märkligt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
än 100 inlägg. Finns säkert fler än jag som vill det. Kan man inte dra ner gränsen till 10 inlägg eller slå på det manuellt för nya medlemmar som verkar seriösa? Har inget minne heller av att jag har läst någonstans att det är en gräns på 100. Var/när informerar man nya medlemmar om detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Sök på forumet...
Det finns en anledning till det, och det finns i ett av inläggen som du hittar ifall du söker på klickbara länkar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
viss del köpa argumenten som handlar om att få rätt folk till WN och att få högre kvalitet på inläggen. Kan helt köpa dessa argument när det gäller länkar i signaturer. Några saker förbryllar dock fortfarande: :unsure: 1. Varför informeras inte nya medlemmar om denna något udda egenskap hos WN? 2. Varför visas knappen "http://" när den inte fungerar? 3. Varför satte man gränsen vid just 100? Hade det inte räckt med 80, 60 eller 40? Har man provat det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det handlar mest om att man ska veta sin plats!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Försök inte fylla den här tråden för att få fler inlägg :lol: (sarkasm)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker 4 000 inlägg vore en lagom gräns... :P
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom igen nu. Det måste finnas något sätt att behandla seriösa nykomlingar med respekt.
Kom med lite konstruktiva förslag nu. Det kommer göra WN ännu bättre. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|