FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, min letar upp mina öronproppar (de gula skumgummi) och tuggar på. Men han har slutat svälja dom sen han som kattunge satte en i halsen och låg och skrek på golvet medans husse fick utöva "mun mot mun"-metoden.
Bildbevis : http://www.mopix.se/pix/3148/image.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe veckans skönaste tråd...
var det föresten bara jag som läste rubriken som "kattkännare.se" och antog att det var en felplacerad säljtråd först? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Problemet med de borttappade öronpropparna är löst. Katten tog propparna och gav de till hunden som åt dem..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ledsen att säga det, men öronproppar är inget bra snacks för en katt, de kan fastna i tarmarna om man har otur.
Däremot öronvaxet är nog ingen större fara med, det fungerar sedan hur gott det är är en annan sak..... :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Försäkra din katt fort som fan, och sen gå till vetrinären och kolla upp det.. för en operation kostar ca 20.000kr till 30.000kr
och med IF försäkring betalar du 2.500kr. Snabba dig om du vill ha en levande katt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Å andra sidan går det väl att skaffa en ny katt för mindre än 2 500 kr? :P
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|