FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
TV-tips, Kalla fakta handlar i kväll om trojaner och internetpoker. Klockan 19:20 på TV4
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kod:
- Jag förlorade flera miljoner till en och samma person under några veckor. När jag senare lämnade in datorn fick jag reda på att jag fått en "trojan" i den. Så någon satt och såg innehållet på min skärm flera gånger i minuten, säger "Johan". Låter mest som idioter som råkat ut för Poision Ivy & alla dem programmen som dem sedan ha suttit och tagit print scr hela tiden för se vad killen har för händer..så ha dem dragit han på stora pengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det finns direkt inte någon anledning för vem som helst att hålla kontroll på allt fiffel som går att gör med datorer osv. En anledning till det är att det kan finnas mer intresse att lägga sin tid på att göra saker som man tjänar pengar på än att grotta i oändliga datormanualer. Men, spelar man för miljoner på internetkasionen, då borde man kanske lägga lite tusenlappar på att dels köpa en dator som man bara använder för det, dels låta någon expert säkra upp datorn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, precis, spelar man på de högre nivåerna bör man nog försöka hålla lite mer koll.... Sedan är det alltid svårt att skydda sig till 100%. Nu blev jag pokersugen igen, var länge sen jag spelade nu =)
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter på ett ställe med bara nätet och ingen tv.... någon som vet om man kan se tv4 live någon stans på nätet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De lägger upp det på http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=249230 efter programmet visats....men du kanske måste se LIVE och då vet jag icke nån laglig tjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|