FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej.
Jag driver ett svenskt mopedforum. (www . moppeforum . net) Och jag har ganska många medlemmar och gäster men inte så många inlägg. Jag är säker på att det finna många knep kvar att få folk att skriva mer. Men jag vill inte att medlemmarna ska börja posthunta och skriva för att inläggsräknaren ska stiga, utan jag vill ha vettiga svar i trådarna. Skulle ni kunna dela med er av era kunskaper och erfarenheter? Har lagt till: Senaste trådarna. Och det är väl ungefär sådana knep som gör att folk skriver. Kom med tips. (Var trött när jag skrev så det kan väl hända att det är lite oformulerat.) MVH KrukaaN |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tävlingar och forumlekar kan nog vara poppis för din målgrupp. Priset behöver inte vara mer än att man får en häftig titel.
MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Forumlekar är på G men jag vill också att forumet skall hålla sig seriöst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns definitvt fler än 3 465 moppeälskare unga som äldre där ute.
Ett massutskick via communityn lunarstorm och playahead vore inte helt fel till gruppen 14 - 17år pojkar. Ett dyrt alternativ dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Det blir nog ganska dyrt men det är nog värt det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har två grundtips:
Få kategorier. Tillåt oreggade att posta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Tillåter man att gäster får posta så blir forumet ganska snabbt oseriöst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Har nu lagt till senaste inlägg också för att folket ska kunna se var det skrivs. Men jag behöver fler tips.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
e-post påminnelse när nån svarar. Hetsar folk att kolla.
Skaffa spökskrivare som kommentar i trådar och tillför lite extra, utan att bråka. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|