FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Favoritprylar
Vaio laptop Epson projektor Denon receiver Dessa används dagligen med mycket nöjd slutkund ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mina favorit är väl min Sun Ultra 10. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Några prylar som används dagligen:
* Macbook pro * Sony Ericsson w810i * 32" LCD TV * X antal servrar * Räknas bil in? Isåfall min Golf GTI |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Portningen av XBMC till Linux är dock på god väg, ska bli klar under 2008. Den har dessutom resulterat i att en OS X-variant också är på god väg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
- 2x12w högtalare i bilen.
- Elektrisk penisförlängare. - Stöldskydd "rob-me-alot" för 200,000:- - 12" svartvit motorola som bara får in ryska utbildningsradion. Specialköpt från ebay.mk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Senast redigerad av xarph den 2011-03-12 klockan 10:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På förstaplats hamnar nog mitt Creamware Scope kort, ett ljudkort med DSP chips på som man kan köra feta syntar, effekter och mixers på.
Andra prylar som ligger mig varmt om hjärtat: 3 stationära och två laptops. Min nya Hyundai W241D skärm. Tannoy Reveal 8D studiomonitorer. Och inte att förglömma min DJ/Live setup med BCR2000 MIDI controller och A4Tech X7G100 tangentbord som jag moddat för ändamålet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min mobil en LG 8120
(över 4 år men hittar man nåt man verkligen gillar såå...) Playstation 3 (Tack vare lite kontakter i branchen lade jag vantarna på den strax innan jul till ett pris som inte ens kom upp i hälften av butikspris... så jag kunde fan inte låta bli) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min mobil en LG 8120
(över 4 år men hittar man nåt man verkligen gillar såå...) Playstation 3 (Tack vare lite kontakter i branchen lade jag vantarna på den strax innan jul till ett pris som inte ens kom upp i hälften av butikspris... så jag kunde fan inte låta bli) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|