FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också rätt teknikgalen men har ingen riktig favoritpryl, ska isåfall va min Amiga 500 då
![]() TV:n är iofs rätt viktig, men den ser ut såhär just nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Datorn högst upp givetvis och sedan Xboxen. I övrigt är jag inte speciellt teknikgalen.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Håkan! Vad har du gjort? :[]
Tvix m-5100 högst upp just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
Hon gick bakom tv;n och satte i HDMI-kabeln, förutom detaljen att efter vi flyttat så hade jag inte skruvat fast bordsstödet de satt bara nersläppt så att säga. Den ramlade framåt :blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ditt antagande gäller inte mig. Jag har aldrig ens ägt en tv-spelskonsoll. Förutom datorer är det mest hi-tech:iga hemma hos mig en katodstråle-tv med 3 kanaler, ett par skivspelare från 80-talet och en mixer med ungefär lika många årsringar.
"tekniken hit och sms dit och jävla skit hit och dit!" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ahhhhhh ge mig era iPhones! Jag har en sida om iPhone men ingen iPhone ... ännu.
Säg mig, hur fick ni tag på era, vad kostade det, hur har ni det med firmwares och upplåsning? Min dator är min favoritpryl, egenbyggd och med häftigt chassi: Bild |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett tiotal datorer bärbara som stationära är vad som främst tar upp min tid. Nu har jag dock också fått hem ett Nintendon wii som jag ska börja leka lite med om jag nu har någon tid över.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Datorerna 2 st
Xbox 360 Digital kamera Mobilen "Mitt liv" LCD TV "ny" Brother "Skrivare,fax,kopiator,scanner" 7.1 högtalarsystem till datorn Satelitsystemet till tv stereo "Nadsystem" Nya saker tillkommer som Ny Mobil Inspelningsbar dvd Videokamera Ny hemtele Siemens GPS |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tja, jag tycker min lilla creative zen är trevlig. Lite underhållning på tåget till jobbet.
Annars har jag relativt lite teknik tror jag. TV, hemmabio och ett par tv-spel.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|