Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Sajt för projektstart

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-06-24, 04:11 #1
Charles Charles är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
Charles Charles är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
en sajt som jag länge haft funderingar på att dra igång, men med svårigheter p.g.a. att ingen sådan redan finns

Jag skulle vilja se en sajt där programmerare/idénissar/webdesigners/webmasters/investerare/domänägare kunde sammanstråla, lägga upp profiler och ställa sina resurser/kunskaper till förfogande.

detta skulle främst vara en plats för att starta upp nya projekt

ex: du har en idé och ett passande domännamn -> du lägger upp ett nytt projekt med beskrivning och kryssar även i att du behöver kunskaperna webbdesign::flash, databasprogrammering::xxx, webmaster::kontinuerlig site-uppdatering samt investerare::50%_av_förtjänst.

då du postar detta skickas info till de medlemmar som angett att de har en eller flera av dessa egenskaper/resurser/kunskaper. de som finner detta intressant kontaktar dig och du väljer ut några lämpliga. ni beslutar sedan mer ingående hur samarbetet ska gå till etc..

allt finns ju egentligen.. massor av fina oanvända domännamn, duktiga programmerare/webbdesigners och framförallt många bra idéer. de måste bara sammanfogas för att kunna bli något

vad tror ni om detta?
finns liknande sajter redan? WN är förstås lite utav en startplats där man kan hitta kontakter, men finns det någon som tagit steget ut likt beskrivningen?
Charles är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017