FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har fått hem papper från Statistiska Centralbyrån där jag ska fylla i massa olika svar.
Är detta något jag måste fylla i och skicka in? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag lade det längst ner i en att göra hög och tappade bort det. Det var något år sedan och jag har inte hört något sedan dess.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Man har som företagare uppgiftsskyldighet att lämna svar till SCB enligt Lag (2001:99) om den officiella statistiken.
Så det enkla svaret är ja, det andra svaret är att göra som Jonny om du inte orkar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag la också det pappret underst i högen och tänkte inte mer på det. Men ett par månader senare dök det upp ett "föreläggande vid vite att tillhandahålla uppgifterna", så det var bara att gräva fram papprena o snällt fylla i.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det framgår klart och tydligt att man måste fylla i dessa papper, dessutom går det fort, så det är ju inget problem alls tbh.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om jag minns rätt, går att göra på nätet
|