FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon mer än jag som fått mail från Nunames och Per Darnell med deras julklapps erbjudande?
Denna julgåva är endast tillgänglig för våra existerande.NU-domänkunder, t.o.m. första veckan på det nya året. Den gällerendast för en ettårsperiod och inte för framtida förnyanden avdomännamnet och övriga webbtjänster. Just det där sista "och inte för framtida förnyanden av domännamnet och övriga webbtjänster" låter ju verkligen avskräckande. Med andra ord, ju mer trafik du får in på domänen desto mer lär väl nunames tjäna på det när domänen har gått ut och den hamnar på Sedo:s auktionslista igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag får ett flertal varje år, men vad ska man med dem till när det kostar sjukt mycket att flytta/förnya domännamnet. Visst, ska du bara ha domännamnet under 1 år så är det väl helt ok.
Handlar hellre genom någon svensk återförsäljare som t.ex loopia, där man kan förnya och flytta till samma pris. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nunames brukar skicka ut en sån till var kontaktid som har en domän registrerad direkt via dom - det är ju ett enkelt sätt att bädda för potentiella förnyelser. Fick för tredje året i ett 'presentkort' till min privata epostadress och ett till jobbadressen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Blir ju dyrt andra året när man ska förnya genom Nunames och det är ju dyrt om man ska ändra t.ex dns när man har den reggad genom Nunames.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Man kan ju alltid ge bort den till någon kund som en julgåva.
Fulregga något eller lägga ut en mindre lämplig sajt för länkdumpning eller liknande... Har den inte betalat förnyelseavgiften/flytten efter ett år... dumpa skiten :-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|