FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag blev godkänd på under 24 timmar och stoppade in AdSense-banners bland mina vanliga som serveras via Phpadsnew.
Funkar fint men Phpadsnew verkar inte kunna detektera klicken och Google har ingen statistik att ge mig ännu. Ska bli väldigt intressant att se hur väl det funkar - har bekanta som drar in iallafall tresiffrigt antal dollar varje månad via Adsense på engelskspråkiga sajter, i början var det ännu mer. Dessutom verkar bannern hamna lite knasigt jämfört med de vanliga bild-banners som phpadsnew serverar på samma ställe, det måste jag förstås kika på.. Klart intressant att se hur det kommer funka vad gäller klick och betalning iallafall. (mitt första inlägg på wn - hej på er!) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Måste testa på WN och se om det är nåt som funkar.
Thomas
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Välkommen jomper!
Jo Google-adsense drar in mer pengar än något annat program jag känner till. $10-15 dollar om dagen drar jag in på min sida med ca 1800 unika om dagen (Adsense med ca 15 000 visningar, 0.8% CTR men då kör jag dubbla annonser på en del sidor). Kan inte påstå att det är dåligt... Jag tror också adsense visar de företag som betalar mest först så har man tur så har man en sida där många företag bråkar för att få visningar och då betalar det sig det bättre. Klart värt att prova... Jag har gjort en ganska ful lösning i forumet. Vissa säger att det stör men andra säger att det är OK. Mellan det 5:e och 6:e inlägget har jag lagt en Annons. Smälter in ganska bra och får alla som läser tråden att börja läsa reklamen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som har testat bildannonser med adsense och vad är resultatet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
|