FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag saknar dock en lite bättre live-uppdatering av adsense. Jag tror den uppdaterar sig 4 gånger om dygnet eller något. En gång i timmen hade varit bättre då jag är lite statistik-beroende
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
testade min första adsense nu. Den visar bara en annons fast formatet jag använder stöder upp till 4 annonser. Vad är det som bestämmer detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
jag har iaf klickat en hel del... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Japp, som bengt säger så har inte annonsörerna hängt på riktigt ännu, men det kommer nog. Såfort det är nåt den inte känner igen så visar google dom som betalar mest / dom som är mest "bland".
Ser med förväntan fram mot att tradedoubler kan läggas ner :-) (Redan slutat använda dom förövrigt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det någon här som vet om man kan "styra" vilken typ av annonser som AdSense visar på min sida?
Annat än genom den blockeringsfunktion som finns. Det vore guld värt att själv kunna välja kategorier, prioritet etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag vet inte om det är jag som missat läsa något men kan man se hur mycket olika annonsörer på google adsense ger per klick?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det verkar som att vissa sidor har speciellt svårt att få någon AdSense-annons. Det blir alltså inget eller alternativ annonns (om man har angett det). Är det någon som vet om det finns något som särskilt kan störa sökningen som AdSense gör? Det finns en hel del text på sidorna, så det är inte bristen på sökbar text som gör det. AdSense-annonser kan samtidigt fungera bra på andra sidor på samma sajt, så därför funderar jag i dom banorna att det verkar vara något som orsakar problem för AdSense på sidorna, men vad?
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte märkt nåt problem med att ingen annons laddas, däremot så tycker jag att deras annonser är alldeles för få! Åtminstonde de som väljs ut att visas på min sida. Jag har haft AdSense i tre dagar och hittills har jag sett fyra olika annonser vilket är alldeles för lite. Jag har valt textannonser i en banner med formatet 468x60.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|