FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Går ju inte att ringa på helgerna till deras kundtjänst så innan jag dissikerar min dator så är det någon annan som har problem med att loggas ut (eller ja, det verkar inte som jag loggas av utan mer kastas frma och tillbaks mellan att vara inloggad och utloggad)
Sitter på en ny mac, det gick utmärkt för några dagar sen och jag har inga konstiga program eller brandväggar.. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Samma här tyvärr(
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har haft en del problem med att logga in men det ska vara löst nu. Har inte upplevt att jag blivit utloggad alltför ofta på sista tiden.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har både haft problem att logga in (eller rättare sagt komma fram till en viss sida) och logga ut.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
gott då slipper jag oroa mig att min nya mac är besatt av satan
![]() Lite irriterande när man ska köpa en domän och vips så är man utloggad när man klickat på gå till kassan typ.... |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma problem här också, började igår kväll.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hadde lite problem med det, har dock inte pratat med dom om det, utan jag antar att felet var att jag sitter bakom en väldigt stor företagsproxy som byter ip, och när den gör det så loggas jag ut...
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har provat logga in nu men jag kommer inte in alls. När jag klickar på login så slängs jag tillbaka till loginsidan. Står inget i deras driftsinfo om några planerade störningar..
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Samma här men efter några försök så lyckades jag nå kontrollpanelen och kunde lägga upp ett e-postkonto.
|
||
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har upplevt detta problem när jag plockat bort några snapback-domäner i den kontrollpanelen.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|