FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för ditt svar Jonathan! Jag har aldrig sagt att det är dålig support på något sätt, tvärtom.
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fortfarande problem med inloggningen dock.
1. När jag klickar på Kundcenter måste jag ibland logga in igen. 2. Jag kan inte logga ut. 3. Jag får upp "Ett fel inträffade Du har inte behörighet till den här sidan, vänligen logga in först." när jag klickar på en autologon.php-länk i ett supportmeddelande och dessutom redan är inloggad. Edit: Länken saknar dock loginpassword-värde, ser jag nu, kanske därför. "&loginpassword=&ticketid=xxxxx" |
||
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gäller detta bara själva binero sidan?
Jag har en sida med en egenkodad inloggningsfunktion som jag kör på några olika sidor som jag har på binero, som har funkat kanon, men nu helt plötsligt fungerar den inte alls. Kastas tillbaka till inloggninssidan trots rätt namn & lösenord. |
|||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm, ja det verkar som att inloggningen till vårt kundcenter fortfarande spökar. Har kontaktat Anders om detta, av förklarliga skäl kanske han inte kan lösa det här just nu. Det kommer dock att åtgärdas så snart det bara är möjligt.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag menar att det är dålig support att inte jag får svar på mitt. Men andra får på sitt...
|
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hoppas verkligen ni fortsätter som ni har gjort sålänge Jonathan & company!!!
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För mig funkade det först när jag ställde in att komma ihåg både lösenord och användarnamn.. nu är detta min hemdator så det är väl relativt säkert men annars hade jag inte vågat fylla i det..
men udda fel helt klart.. |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är detta problem löst?
Har funderat på binero som webbhotell men vill ju gärna ha något som fungera bra... |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Funkar utmärkt nu!
|
||
![]() |