FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har för planer att öppna och starta ett gratis webhotell, det jag undrar är vad ni
söker i form av utrymme, bandbredd och prestanda för att ni skulle tycka det vore intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som vill svara ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen här är i behov av gratis webhotell men gissningsvis behöver ungdomar plats för sina mp3låtar och bra med trafik om du ska hosta sånt. Har du bloggare med egen domän som målgrupp lär det väl inte krävas riktigt lika mycket..
Och om du verkligen vill ha WNs besökare så kan du ju titta på vad företag erbjuder som tar 40kr och mer i månaden för sina webhotellstjänster och försöka matcha med att göra det gratis. Drar säkert folk ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Finns det fler som vill yttra sig, förslag tas tacksamt emot |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle nog säga att ingen skulle valt att hosta något seriöst på en gratis sida, så tror endast disk skulle varit det folk vill ha isåfall.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ångrade mig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad tror ni om 2-5 GB utrymme och 10GB trafik ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inget är gratis så vad är haken kan man undra? Hur kommer support och annat och se ut? Du kommer aldrig få annat än ungdomar som vill hosta sådant man sannolikt inte får hosta någon annanstans...
Det är min teori.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
här blandannat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tror inte att det bara är ungdomar som är intresserade, det beror helt på hur han lanserar projektet. Passagen erbjuder gratis webutrymme och jag vet väldigt många som har sina hemsidor där.
Det här projektet kan nog inte vända sig till WNs medlemmar men mot de som inte har en egen hemsida och vill ha en sådan på ett enkelt och bra sätt. Om du ska bli riktigt framgångsrik så skulle jag nog rekommendera någon sorts onlineapp för att göra hemsidor, så att dina "kunder" kommer igång snabbt och då stannar. Men jag hoppas du vet vilket enormt projekt det kommer att bli. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|