FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Medlem
|
Idag fick jag min faktura och de har trots två tillsägelser inte ändrat adressen på den (varpå den skickas vidare från adress ett, till adress två och vidaresänds till adress tre) och de fakturerar fortfarande aviseringsavgift och skickar ut pappersfaktura när jag 1). betalar via Autogiro och 2). på deras egna initiativ ska ha SMS-notifiering som fixades vid ett samtal för 1½ månad sedan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
När man ser så många missnöjda kunder (bara Grillcliffs fall får mig att bli kallsvettig) så är det konstigt att det inte fått mer press, varför har inte IDG ryckt tag i det här t.ex? Eller Plus?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det här känner vi ju igen.. Ett företag sm växer för mycket på för kort tid glömmer service och tror att allt är möjligt och kan skita i allt.
Detta skriver jag inte bara som en fd. misshandlat tre kund, never again! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Haha, även jag fick dendär rösten i luren i fredags.
Inga obet. fakturor, men 3G modemet hade stått på ute på kontoret och skickat data "mer än dom antar man gör med en mobil lösning", hade missat att inaktivera en backupkörning som var rätt tung, så då blev det först en röst som sa något i stil med "" vi vill göra dig uppmärksam på att vi saknar betalning, alla tjänster utom röstsamtal är avstängda "" En timme senare byttes den rösten mot en kvinnlig röst som sa att det var ogiltigt nummer och det gick bara ringa in till abonnemangen. Tog förvisso bara några minuter att lösa det och en omstart av telefonerna, men att det sker what so ever är bara löjligt. Har börjat ta med mig en kontantkorts-nalle nu när man åker nånstans, för enligt lagen om all jävelskap så kommer spärren säkert slå till precis när man behöver ringa viktiga samtal... Just nu är jag beroende av 3G kortet tills vi får fasta snöret också, vilket gör det ännu mer störande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
10 gb är ju inte mycket.. 2 dvd filmer.. Menar ni att det mobila bredbandet hos tre stängs av efter 10 gb? Då är det fel att marknadsföra sig med "surfa hur mycket du vill"..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
|
Mobila bredbandets kapacitet är bara nån promille av det fasta nätet och jag hoppas verligen inte att alla börjar tanka 10 GB per mån med sina trådlösa modem för då tar kapaciteten slut ganska snart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|