FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Internetmarknadsföringsbolaget Getupdated har fått i uppdrag att bygga Microsofts nya intranät på mjukvarujättens egna verktyg Sharepoint.
http://it24.idg.se/2.2275/1.130569 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låter lite konstigt att Ms inte låter sina egna konsulter göra detta jobb.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Instämmer med föregående talare. Något stämmer inte riktigt, verkar inte logiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag fattar inte grejen med att allt som handlar om Getupdated hamnar på WNs nyheter. Vad är det som är så intressant med deras uppköp och projekt? Tror inte det är särskilt många som bryr sig nämndvärt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Grattis till Getupdated för ett imponerande kontrakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag blev bara nyfiken då jag såg att du har startat nyhetstrådar tidigare för Getupdated när man kollade på dina senaste 10 postade inläggen men din profil säger dock inte så mycket om dig och din verksamhet. Men visst är det ett känt varumärke de får hjälpa dock. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Oavsett vad så är det bara att gratulera Getupdated och Microsoft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Att företaget växer så att det knakar och aggressivt expanderar åt både det ena och andra hållet finner jag dock vara väldigt intressant - men inte mer än att min getupdatedratio här på wn är 2:433 (ok, 3:434 i och med det här inlägget). Om du har någon väluppbygd kritik mot GU att komma med föreslår jag att du startar en tråd och lägger korten på bordet, jag är mer än intresserad. Om det bara är så att det känns jobbigt när konkurrenter uppmärksammas så kan du ju alltid droppa ett PM till mig när Finnmera AB gjort en storaffär. Lovar att överväga en buzzpostning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||