FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
jo. de svarar bara inte natte tid, tråkiga är att de inte sett problemet själva. har varit i kontakt med dem om detta i 2 dagar nu . så god natt på er
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lycka till då...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
för att inte missförstånd ska inträffa så var det min tidigare kollega jag refererade till som felet med överföringen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack lamba för att du rätar ut eventuella frågetecken, hoppas bara att du gör det på samtliga forum där du diskuterat ditt problem.
![]() När man splittar en verksamhet och filer/databaser måste flyttas är man i de flesta fall utlämnad till sig själv. Vi ställde upp och flyttade dina filer men databasen skulle ni ta ansvar för själva så den lämnades där den var. Vi rådde dig till och med att efter flytten se till att din configuration.php motsvarade din nya miljö. Du har nu korrigerat ditt lite luddiga inlägg och det tackar vi för. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
jag kan också tillägga att swedenet supporten är super BRA, bra bemötande & att man får bra kontakt. sen att ngn outsider har rört till i grytan och gett mig fel information blev en misstolkning från min sida.
från att vara en nybörjare inom detta så har jag fått svar i ngr enkla meningar till att kunna hantera /bygga siten, server och all administation helt själv utan att slå upp det hela i en bok eller gått ngn kurs ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|