FAQ |
Kalender |
![]() |
#711 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okok, låter kanske inte så snällt men är glad att det inte var mitt konto som strulade utan något annat. Hoppas de löser det snart i alla fall, och tack för det snabba svaret pontus! Ha en fortsatt trevlig kväll!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Just nu utförs ett planerat underhåll....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tradedoubler verkar ha fått lite fnatt i statistik nu efter underhållet:
Aktivitet Totalt Annonsvisningar 0 Klick 11 Unika besökare 0 Leads 0 Sales 0 Commission SEK 0,00 Hoppas man inte går miste om några intäkter eller så nu! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | ||
|
|||
Medlem
|
Titta lite närmare så ser du att de släpar närmare 20 timmar i rapporteringen, statistiken är säkert ikapp innan dagen är slut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Pga arbete med uppdatering av våra system har inlogget tyvärr varit avstängt under helgen. Spårningen har inte påverkats och alla transaktioner har registrerats, dock är inte all statistik synlig ännu. Det går att logga in igen och statististiken beräknas vara åter under morgondagen. Vänliga hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här är senaste månaden för mig, har mestadels kört med Groupon produktfeeds vilket i mitt tycke borde vara ganska intressant. Nedan följer månadens statistik:
Annonsvisningar: 40 586 Klick: 32 Unika besökare: 29 Leads: 3 Sales: 0 Commission: SEK 0,00 Är det någon som tjänar nåt på att visa annonser från TD? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan/vill TradeDoubler svara på vad som är normal konvertering i ett visst (eller alla?) affiliateprogram? Vore intressant och veta ungefär vilken konverteringen de som tjänar mest har, så att man kan sätta det som sitt eget mål.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har äntligen TD / Nelly fixat problemen med produktfeedet... ush vad lång tid det tog..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick ihop lite över 600 kronor för bläckpatroner ifrån InkClub på ungefär 3 månader annars går det trögt, väldigt trögt. Däremot kör jag med OnlinePizza från double som tar 50 öre/unikt klick och där får jag mellan 300-400 kronor i månaden vilket jag har fått sedan Februari.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|