FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inte nog med att man blir allmänt irriterad när räkningarna skall betalas, det värsta är:
Varför i hela helv*te skickar företag ut fakturor utan hål för insättning i pärm? VARFÖR??? Kanske en skitgrej men ALLA vet att fakturor/räkningar hamnar i en pärm. Nu blir det en fredagsöl med wirre för att lugna ner nerverna... /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan det vara för att det dyrare med hålade papper och tok för dyrt att ha en anställd som sitter och hålar papper.
*Försökte vara rolig* //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske för att fakturorna blir fulare då och alla sätter inte sina fakturor i traditionella pärmar
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Möjligtvis att det ät dyrare med hålade papper men jag tror nog "Svensson" använder traditionella pärmar.
/Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag scannar mina leverantörsfakturor så att det blir enklare att skicka dem till min redovisningsfirma, jag tror det är godkänt att lagra dem digitalt även om jag inte har vågat köra det fullt ut så dubbellagrar jag för tillfället men tänkte att jag skulle gå över helt till digitallagring då detta sätt inte tar någon plats.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|