FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Annars är det en ruskigt nice smartphone, 10ggr bättre än 990 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag var inne på att köpa N95:an men har blivit rekomenderad att inte köpa pga av långsamma GPS:en och det faktum att batteriet drar slut typ direkt vid GPS-användning. Någon som kan bekräfta/dementera ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Den slukar batteri helt klart som alla andra GPS:er, att det tar slut direkt är väl överdrivet, men skall du använda den i bilen/båten "måste" du ha en ciggladdare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör med en p1:a och tycker den är helt fantastisk! är något emot detta system med tangenter som man vikar åt olika håll för olika tecken (jag har feta fingrar
![]() Angående GPS:sen så var jag inte vidare imponerad av Wayfinder som medföljde. Fixade därför TomTom och nu flyter det på otroligt fint, både i båten och i bilen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som medlemmen skriver tidigare så rekommenderas tomtom med p1. Vi är mitt i ett uvecklingsskede och kan inte förvänta oss mer än att gps'en kommer att fungera bättre i fortsättningen.. Jag jämför detta gärna med de första kameramobilerna som kom. Är du inte i akut behov av gps lur just nu, vänta till q1 07 då..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag rekommenderar tvärtom att inte köpa en P1 med tomtom - då måste du alltid ha GPS-mottagaren (som i det fallet är separat) med dig och laddad. Det händer inte, inte för mig i alla fall.
Om du vill ha en SE så vänta. Annars köp något annat. TomTom som sådant funkar dock bra som mobilapplikation även om jag gillar Garmins gränssnitt bättre. Det är mer en smaksak. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|