FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad har ni för bra tips på laptops? Letat mig till blindo nästan.. Är sådan djungel.
Mina önskemål är en så bra dator som möjligt men helst klara sig under 25k 15,4" wide bra fläktsystem och tystlåten (min nuvarande låter som sören och känns som den ska brinna upp var varannan dag) helst AMD Har ni några tips? Sneglat lite på Sony Vaio och nån Lambogini, verkar rätt schyssta... Tips tas tacksamt emot! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mitt tips: hxxp://prisjakt.se/produkt.php?e=202639
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag köpte en 15.4" Macbook Pro för ett tag sen, och jag är extremt nöjd med den. En anledning att byta upp sig till OSX dessutom (även om Vista funkar utmärkt om man nu måste köra MS).
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om man vill ha en dator i den storleken och har råd så ser jag inget som helst alternativ till Macbook Pro.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stämmer in i hyllningskören, skaffa dig en MacBook Pro.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
nu är jag tyvärr inte alls glad för mac..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rekommenderar någon av HP:s modeller, själv arbetat med dessa och dom strular nästan aldrig. Har nyligen själv köpt mig en nc 6400 och är rikigt nöjd.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har en HP7400nx och är helnöjd..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Rekomenderar Dell Precision M90. Vi kör med sådana på jobbet (kopplade till en dockningsstation med extern skärm, mus och tangentbord) och de har varit kanon. Skärmen är äckligt bra.
Kanske inte direkt super-portabel, men du får bästa prestanda till ett riktigt hyffsat pris. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ångrar inte för en sekund att jag köpte en Vaio SZ3.
Nu finns SZ5 till ett klart överkomligt pris. http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010115636 Perfekt storlek, grym prestanda, bra batteritid. Dessutom kan man köra osx på den om man absolut vill det. Jag var lite inne på att köpa en macbook, men jag vill inte ha bara en musknapp. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|