FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för inlagan
![]() Så om jag förstått saken rätt så har ni alltså inte alls upphört, ni har "bara" bytt namn på ert hotellpaket, ökat kvalitéten och sen höjt priset? Vilket jag i så fall tycker låter som en suverän idé (för oss företagare dvs.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag är rädd att det enda sättet att beskriva Infracom (Icwebb eller vad de nu faktiskt heter) är som inkompetenta idioter. Google, vänligen indexera följande kommunikation med herr Anonym på [email protected]
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska man förvänta sig ett svar från Infracom vad gäller bestridande av faktura som de skickat ut trots tidigare uppsagt konto? Eller går jag "säker" nu? Det känns inte som det i alla fall.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Bestrid och behåll all dokumentation. De har (tyvärr) upp till 10 år på sig att fortsätta jobba med ärendet, men sannolikheten är nog minimal. Största risken är troligen uppköp, där gamla fakturor kommer upp på bordet igen.
Fick ganska snabbt svar ang fakturorna från ICWebb, har dock fortfarande 2 fakturor som JX/deras fakteringsbolag skickat som är bestridda. Har inte hört ett ord från nån av dem, trots att det är nån månad sedan nu. Mycket märkligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag fick också en faktura när jag sade upp mitt konto efter allt stul som inte fixades till, igentligen skulle man fakturera den för alla mina timmar jag fick lägga ner för att reda ut alla fel som uppstod vid flytten.
Tror ni det går att fakturera dem för detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag mailade dem via deras webbplats och det kontaktformulär de har där. Jag läste någonstans att det skulle användas. Det var ett par veckor sedan och inget svar har kommit. Jag antar att jag får skicka ett skriftligt brev till dem för att ytterliggare tydligöra det hela.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så jävla oseriöst bolag det där. Och ingen kopia på det man skickar får man ju så jag har ju inga bevis på att jag skickat något. Är det någon som har en epostaddress till dem (på hemsidan finns ingen) då kan man ju skicka kopia till sig själv så man får allt sparat iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
/David |
|||