FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Idag hände det så, en faktura från infracom dök upp i brevlådan. Suck. Har inte varit kund hos JX på över ett år.
Följer informationen i deras brev och ringer, men blir direkt hänvisad till en e-postadress där de "direkt kommer att ta tag i det". Ska bli spännande att se hur detta slutar. Har fortfarande inte hört något om de fakturor jag fick från JX. Kontaktade dem direkt utan svar, slutade med att jag bestred fakturorna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bara så att ni tänker på det så har Infracom/icwebb 3 månaders uppsägning.
Jag hade för mig att JX plockade bort uppsägningstiden på webbpaketen. Nu får man ha kvar skräpet till december och får en faktura på överskutande belopp. Igentligen borde jag fakturera infracom för alla dessa problem som denna flytt har ställt till med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Guest
|
Idag fick jag meddelande att de håller på att gå igenom alla JX kunder och en stund senare fick jag besked att mitt konto är makulerat och att jag kan riva fakturan.
Svårt att veta om felet är JX eller Infracom men det viktigaste är att ärendet är avklarat. |
||
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Största boven i det hela är ju JX Hosting. Att informera samma dag som flytten att man har blivit såld till Infracom tycker inte jag är schysst. Hade man vetat detta några dagar innan hade man ju sagt upp kontot och flyttat till ett annat webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Följer denna tråd med intresse, detta då jag överväger JX som nytt webhotell (ska flytta över från amerikanska servrar till svenska).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
infracom svarade faktiskt ganska omgående att de tittat på det och makulerade fakturan. all heder åt dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick också ett meddelande om att de har makulerat mitt konto.
Men saken är... att jag inte har varit i kontakt med dem överhuvudtaget angående något sådant. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gick inte till väga
![]() Men hade visserilgen lite strul med JX ovan vilket kan ses ovan. Kanske har det påverkat? Men verkar konstigt eftersom det helt verkar ha handlat om JXs gamla fakturor för 2007. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det blev förstås lite svårare om dom inte har kvar det, men enligt deras webb så finns den kvar (uppdateringen är ca fyra veckor gammal). Jag tyckte att deras paket verkade passande för mina ändamål till ett rimligt pris, men finns dom inte så finns dom inte
![]() Red: Tack för tipset om Binero, jag har helt missat dom tidigare, ska kolla upp gamla trådar om dom, men deras hemsida verkar *mycket* lovande! Tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|