FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
God kväll!
Jag har sedan en tid tillbaka domänen egentligenbordejagjobba.se liggandes, men har inte gjort något vettigt med den på grund av brist på tid. Nu ser det dock ut som jag har fått en smula mer tid över, så jag tänkte ta tag i alla domäner som ligger, där denna ingår. Har vart i tankarna om att göra det till ett schysst tidsfördriv på något sätt för de som sitter på jobbet men kanske inte har någon lust att jobba för tillfället ![]() Vad ska jag göra med denna domän egentligen? Spontana tankar / ideer? Allt är välkommet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gör ett onlinespel man bli beroende av:P typ som runscape
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Onlinespel är kul! Dock blir det lite svårt att koppla domännamnet mot nån schysst handlig i spelet kanske?
Ingen som har fler roliga ideer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är inte ofta jag faller för en domän men oj vad bra! Vill se en sida för/om alla drägg som drar runt och undviker att jobba till varje pris!
Första som slog mig i vart fall =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Ha ha det var en skön vinkel på det hela... rikta in sig på de som inte har ett jobb alls! Den tåls absolut att fundera vidare på!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
en irc-klient lever ju defenitivt upp till namnet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite svettigt att knåpa ihop en ny IRC klient dock?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Satirblogg?
Egentligen borde jag jobba men här sitter jag och snyltar på dina skattepengar! Jag lever det gött, fin bil, fint place, pippar din brud när du är på jobb och massor med fritid! Socialbidrag och svarjobb, 40 papp i månaden skattefritt vetu. Allt jag behöver göra är att söka några jobb jag vet jag aldrig kommer få lite då och då. Kör hårt :-p |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är en skitkul ide. Men i just detta fall handlar det nog mest om att komma i kontakt med rätt personer då jag själv inte har inblick i hur det är att inte jobba.
Men iden tåls självklart att fundera på! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|