FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja rubrik och beskrivning säjer allt.......
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nej, du får nog förklara vad du menar och hur du har tänkt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Domänerna i sig är väl inget värda antar jag. Inte ens <förnamn>.blogg.se känns speciellt hett..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Eftersom premium domämer är och kommer att bli en bristvara i framtiden, så kanske en sub-domän som Ekonomi.Blogg.se skulle komma att bli värd någonting framöver. Det är ju trots allt ett extremt bra "keyword" på en respektabel huvuddomän. vet inte, det var bara en tanke..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vet att Google förr gärna prioriterade sin blog.
Men borde vara fixat numera? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
En subdomän är en ny domän och får så vitt jag vet ingen boost av att ligga som sub till en domän med hög trust.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men du äger ju ändå inte subdomänen på något vis?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men folk säljer ju populära Myspace och Facebook konton (som dom heller inte äger) till höger och vänster....så ..ja......det var min tanke.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Allt eftersom folk blir mer desperata efter "vänner" eller bra domäner kommer de att göra dumma saker. Säkerligen finns det folk där ute som betalar för saker som de aldrig kan äga (spelkonton, subdomäner, communitykonton etc).
Och just på grund av att du när som helst kan förlora det du köpt kommer det inte bli någon stor marknad precis. Några enstaka hundrakronorsaffärer inom de närmsta åren kanske och då bör säljaren känna sig mer nöjd än köparen. Min röst går på nej, subdomäner har inget värde och kommer inte få det inom rimlig tid heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det beror helt på vilken subdomän till vilken domän ! Tar man exempelvis de som registrerat subdomänen "www" till svenska länsbokstäver, så har de enligt min mening ett mycket stort värde. Ta exempelvis www. t .se eller www. a .se De allokerade länsbokstäverna som lokala näringsidkare kan registrera subdomäner under hittar du här |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|