FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej jag har vista ultimate hemma och har slagit på remote desktop men när jag skall styra pc:n så kommer jag till min dator inloggnings sidan fast det står bara vänta i rutan så jag inte kan se användarna som jag kan logga in med så står den så till remote desktop får timeout eller nåt för den bara stängs ner.
Och det verkar inte vara bredbands relaterat eftersom det lilla som rör sej på skärmen flyter utan problem (den lilla "jag tänker" ringen syns framför vänta) och ibland när jag väntat ett tag kommer jag in men det är om jag har jätte tur ![]() men när jag väl är inne flyter det på hur bra som helst. Nån som har nån aning om vad det kan vara, detta problem har börjat nyligen och funkat utan problem innan så jag vet inte om det kan va nått progg eller så som gör att jag inte kommer åt inloggningen eller nån inställning vem vet. [edit] Oops glömde skriva att det inte spelar nån roll om jag kör det lokalt i mitt nät eller om jag gör det från en annan uppkoppling det blir samma problem iaf. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|