FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
klein, nu snackar du helt i nattmössan.
Loopia har varit och är fortfarande grymt tekniskt kompetenta. Om det är något de ska ha creds för så är det deras driftavdelning. Jag har träffat väldigt många inom webbhotellsbranschen och jag kan garantera dig att Loopias tekniker hör till de absolut främsta i branschen. De lösningar som Daniel och Jimmy mfl har satt upp är verkligen i toppklass. Även när det gäller marknadsföringen så har du helt fel. Det är samma gamla konspirationsteorier om särskilda kontakter hos IDG. Lägg ner Jantesvammlet nu. Loopia har mycket riktigt arbetat mycket med marknadsföring genom media (åtminstone tidigare) men det ligger en himla massa hårt arbete bakom framgången där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Min uppfattning är att den senare lösningen är bättre för alla de som faktiskt inte har behov av en databas.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Kolla! Jag startar inte en ny tråd!
Hej Loopia, Nu har jag försökt få fram ett brev till er en tid. Tre fax och ett vanligt brev. Jag har även försökt att få veta om ni fått brevet. Igår gick det inte för killen på "försäljning" att få tummen ur förräns jag höjde rösten. Idag gick det inte för tjejen på "ekonomi" att gå från stolen till brevhögen - i bägge fallen fick jag svaret "skicka e-post till registry/support". Fint. Jag skickar e-post till ovan nämnda. Men när kommer svaret? Och varför går det inte att ringa till "domänavdelningen"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är klockan efter 19 och supporten har gått hem. Fortfarande inget svar på mitt mail. Får se om det händer något imorgon annars får man väl ta en tur med bilen. Fast då kanske man möts av en låst dörr där det sitter en lapp "vänligen skicka e-post"?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sådana skyltar ska jag trycka upp o skicka till skojjar företagen :P. Inte menat emot loopia.. Bästa är att posta i öppna ställen där loopia finns och att bomba med samtal och email. Brukar lösa problemen. Jag är inte säker på om telefonkundtjänst sitter i samma lokal? Sånt är ju annars ofta outsourcat eller iallafall på andra ställen med bättre kostnader/utrustning/utrymme osv. kanske inte så lätt för dom att gå till brevhögen då. Eller att man kanske inte vill behöva förklara för chefen att man går ifrån telefonen för att folk vill det.. Man har ju betalt för att sitta i telefon och lösa saker så fort som möjligt.. inte för att gå därifrån o lösa dem.. Själv jobbat i telefonsupport och vet att det är inte är så populärt att man går ifrån telefonen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Problemet avhjälpt, brevet har kommit fram. Fick nyss ett e-brev och innan dess två stycken PM här på forumet...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|