FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så frågar kvarstår händer det eller inte, skall dom börja bryta löften nu?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte gjort några ägarbyten via Loopia på mycket länge, då jag gjorde det funkade inte faxen heller. Kan rekommendera Neware som sköter sin fax exemplariskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom denna tråd ändå är uppe, så hade jag gärna önskat att det på varje domänrad i Loopia-DNS stod när domännamnet går ut med en liten text.
Sedan så upplever jag att Loopia-DNS sidorna fungerar ofta väldigt långsamt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det är mycket möjligt att vi framöver kommer att erbjuda något sådant. Även om vi inte strävar efter att vara någon registrar har vi genom Mamut tillgång till några verktyg som skulle kunna göra sådant möjligt. Det är dock inte i dagsläget planerat eftersom det är rätt många andra förändringar som är på gång på alla avdelningar, men det är åt det hållet som vi strävar. Citat:
Vi förstår naturligtvis att en hel del kunder vill ha en sådan lösning och om vi hittar någon fungerande lösning kommer vi att erbjuda det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det har varit förseningar på alla nivåer gällande de nya paketen varav en del onödiga fördröjningar som vi gärna hade sluppit och nästan alla har varit sådana att vi inte planerat med dem från början. Men slutresultatet kommer bli bättre än tanken var från början. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Låter bra!
Idag på morgonen stod det på loopias webbsida att paketen vuxit till sig. När jag loggar in på mitt existerande konto står det fortfarande den gamla storleken. Kommer existerande konton att uppgraderas under dagen, eller måste man göra något speciellt för att uppgraderingen ska synas på ett existerande konto? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||