FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad tror ni om framtiden för 3 letters .se?
Kommer dessa domäner att bli värdefulla om vi blickar något år framåt? Välkänt är ju att Name Navigation snappar alla 3 letters som ligger i karantän och har så gjort det senaste året. Antar att de om några vet vad de gör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
De är väl värda något redan i dagsläget, då det inte finns så många enkla lll.se lediga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Det finns ju inget givet svar på det här, men om man börjar med att det finns ca 17500 LLL-domäner under .se
(undantaget domäner med IDN och numeriska tecken) alltså domäner med tecken A-Z Av dessa är 6151 stycken oregistrerade idag 12/9 och det finns ett betydande antal av dessa som kan vara ett företags "ALLT" imorgon ! Men de allra flesta är ju "xzy"-domäner.. Företag börjar få upp ögonen på att registrera korta enkla förkortningsdomäner och titta bara på hus.se som gick för ca 400 000:- även om det är ett extremt undantag så kommer nog fler vilja ha dessa domäner och villiga att betala för dem.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det kan jag inte berätta eftersom jag jobbar mot listan just nu..
Eftersom det varit mödosamt att få fram listan tänker jag gå igenom och registrera några domäner från den i´nnan jag skickar den till de som är intresserade... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Här kommer listan på alla möjliga 3-bokstavskombinationer, ifall någon behöver denna.
Listan innehåller kombinationer med siffror, utan IDN. 46 667 kombinationer. 364 Kb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Här får ni en modifierad lista.
6 859 kombinationer - samma, fast utan siffror och bokstäverna q u v w x y z. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan tänka mig att sälja min nwd.se som funkar bra för "nordic web design" med en snygg särskrivning för att optimera in orden bra :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
-bump-
![]() Av 10654st LLL.se domäner (utan q,z,x,w,å,ä,ö) är: 1627st lediga 48st i karantän 1549st ägda av NN´ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|