FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Arbetar alltid lika snabbt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Edit: Servern borta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur är det med .com domäner? Kan USA stänga ner även dessa. Många rootserverar finns ju i USA? Även om serverarna finns i Sverige?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Om jag fattat rätt är det alltså Danski som är "konsulten". Stämmer IDG-artikeln eller vill du inflika nåt? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Artikeln stämmer i sin helhet, är fortfarande mest irriterad över hur polisen valt att agera och hur jag ska kunna driva mina två företag nu. Fem specialutbildade poliser kör i två bilar ner från Sthlm till Malmö endast för att förhöra mig, resursslöseri på högsta nivå. Finns väldig mycket runt husransakan som inte är skött korrekt, min advokat kommer troligen dra flera saker vidare. Har inget mot de tre poliser som ledde förhöret, däremot de två som skötte husransakan var enormt otrevliga och har gjort bort sig regält. Något de kommer inse relativt snart. Efter lite efterforskningar så tror jag mig veta varför de agerat, om det stämmer kommer ett eventuellt åtal blir mycket pinsamt för it-avdelningen på rikskrim. Nu ska jag fortsätta underhålla mig själv med att stirra på min micro och brödrost som är det mest tekniska jag fick ha kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får hoppas att det löser sig, följer detta med spänning! Kan annars rekommendera Mitnicks "The art of deception" för datorlösa hemmakvällar eller Anderssons "Long tail"
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|