FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag söker nån webbaserad faktureringstjänst som skickar fakturorna med mail och som hanterar återkommande fakturor automatiskt. Helst nåt som går att köra på egen server men det går även med en hostad tjänst.
Jag har testat 24sevenoffice men det kändes onödigt "stort", jag vill ha något enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej huskyboy!
Du skulle kunna kolla om fortnox.se är ett alternativ för dig. Mvh Robert Högberg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
fortnox har jag bara hört bra om
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon som vet om fortnox klarar återkommande fakturor? Jag hittar inget om det på deras demo.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej, fortnox hade inte den funktionen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Du skulle eventuellt kunna kika lite närmare på saldora.com, det är en hostad tjänst jag har hört bra om (har dock aldrig kört den själv).
Dock vet jag inte om den klarar av att automatiskt skapa återkommande fakturor... värt att kolla närmare på? Kostar några hundralappar per år har jag för mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|