FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Cellsynt Förstod att det fungerade så som du skrivit innan. Så jag tänkte mest på företaget som paynova använder sig av och faktumet att det är ett franskt företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Administratör
|
Obs! detta är inte ett svara på huvudtopicet utan en kommentar till affärsiden
Citat:
Citat:
Skicka ett SMS till 12345678 pris 0 kr är ju inte att ljuga!, att man sedan skriver i det finstilta att det kommer en faktura på 299 kr kanske inte alltid framgår så tydligt som det borde! Sedan att folk lånar, stjäl eller anmäler mobiltelefoner stulna är ju ett problem som finns, lika så barn som använder föräldrarnas telefoner eller anställda som använder tjänstetelefonen utanför arbetet. Jag kan dra ett exempel Att C om v iq betalar ut X öre för varje minut någon ringer till abbonemangsägaren var/är ett stort problem för vissa företag, anställda på stora företag där kontrollen av utgående samtal var bristfällig tog tillfället i akt att ringa upp sin egen mobiltelefon från en av företagets telefoner, för att sedan gå och jobba till nästa rast, då den anställde la på luren igen, vips hade den anställde X öre * 120 minuter på sitt anonyma kontantkort. Med nuvarande förutsättningar skulle detta handla om 30 kr (25 öre * 120 minuter = 3000 öre = 30 kr) Ovanstående problem är ju inte direkt nåt man vill stoltera med, dessutom är det ju solida Te l e 2 som erbjuder tjänsten, och därför har vi inte sett detta i media tror jag. Jag vill inte vara kritisk med dock anser jag att man skall försöka genomskåda eventuella problem som kan uppstå innan man sjösätter en affärside, det första jag tänkte på när jag läste att man kunde tjäna pengar på att någon ringde till en var ovanstående problem, och därmed är jag övertygad som att några på företaget som erbjuder tjänsten även tänkte på detta, så ansåg man det som en potensiell inkomst eller ett potensiellt problem är en fråga jag ställer mej. WN
![]() |
Svara |
|
|