FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Btw, nån som vet hur många aktiva användare Paynova har? Hade varit intressant att veta...
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inte mer än så alltså, trots marknadsföring. Då börjar man undra hur det går rent finansiellt för dem...
Hur som helst, jag behåller mina åsikter ang. Paynova & måste nog säga att de i mina ögon inte är något hot mot psms än med så pass få kunder, och kommer förmodligen heller inte bli det på flera år. Den som lever får se, jag ser fram emot den dagen någon kan säga att jag hade fel, den dagen finns det möjligheten till riktig micropayment ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Som sagt vi får se den 6:e hur det har gått för dom under detta kvartalet!
Verkar ju som om deras satsning i frankrike har fått en formidabel start, men nu är vi kanske lite off-topic! Men kul med alla inläg om detta ämnet, är ju högintressant i dessa dagar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Off topic, jepps, men det är intressant off topic
![]() Posta gärna här när deras kvartalsrapport släppts, intressant läsning!
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ska se om jag inte kan komma ihåg det!
![]() Edit: Eftersom vi redan är offtopic kan jag tilläga att Paynova steg 9.2% efter att denna press releasen kom! :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att aktien steg efter pressreleasen är bara ännu ett bevis på att folk inte analyserar fakta innan de fattar ett beslut & att aktiemarknaden inte har ett dugg att göra med substansvärdet i ett företag längre.
Känns som att jag sågat bolaget något enormt nu, vill självklart tillägga att detta är min privata åsikt så det inte blir någon missuppfattning här... ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Här kommer lite detaljer från paynovas rapport för perioden jan-mars 2004.
Citat:
![]() Cellsynt Detta är kanske intressant för dig att läsa! Kommentera gärna så blir vi andra ockspå klokare ![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() Lite info från efter denna perioden! Citat:
rapporten |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
87 468 medlemmar ... betyder egentlig 87 468 poster i databasen över registrerade användare.
Frågan är hur många som är aktiva; som använder paynova helt enkelt... (själv är jag en sådan som i slutändan bara kommer ihåg 10% av alla siter man registrerar sig på ... kanske mindre. Jag vet att jag har Paynova konto men kommer inte ihåg mer om det. ) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|