FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag söker efter tips på någon bra spcs konsult som är duktig på att anpassa spcs till olika e-handelssystem. (själva kopplingen mellan mitt e-handelssystem och spcs finns redan) men jag utgår ifrån att det är en del saker i spcs´s som måste ställas in/anpassas för att få det att fungera? Ni som använder spcs och har det kopplat till ett e-handelssystem, hur mycket anpassning i själva spcs var ni tvugna att göra? (beror ju givetvis på hur mycket info som går emellan systemen) men jag kan kanske få en liten uppfattning endå. Dom data som jag vill skall gå emellan systemen är följande: Lagerstatus Art nr, pris med ex moms orders Info om vilket betalningssätt kunden betalar med, hur hanterar ni detta? Hur hanteras det i spcs? Mvh Björn |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|