FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjena
Vad var det siten hette som man kan se siter från förr på ? Alltså söka på en domän och se hur den såg ut för många år sen, jag har totalt glömt bort namnet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket tack för det, det var den jag letade efter
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det var länge sen jag kollade min egen site på den siten och man blev nästan nostalgisk
![]() Jag startade siten DistansData.nu 2002 och har ju kommit en bit på väg även om jag inte har bråttom ![]() Undrar om jag ska skriva en bok snart ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Boken skulle då heta Internet exposed !
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan ju tala om när jag startade firman januari 2004 och erbjöd en nyckelfärdig e-handelslösning för 750 kr så fick jag många mail från typ "key account manager" <WOW> på företag som själva erbjöd e-handelslösningar för 30 000+ och dom påstog att dom var intresserade av att anlita mig. Jag hade rätt roligt åt det men besvarade alla frågor bäst jag kunde.
Det var mest frågor om jag var seriös och hade f-skatt och min firmas förhållande än vad själva e-handelslösningen kunde erbjuda, problemet för dom var att dom inte ens maskerade sina mailadresser! Jag kunde ju enkelt se vem dom var på siten och vad dom själva jobbade med. Dom företagen finns inte kvar längre, konstigt eller ? Idag är det ju många sökmotoroptimerare och sökmotormarknadsförare som inte kommer att finnas kvar om ett par år, det finns några seriösa och som håller rätt pris som kommer att överleva men när marknaden verkligen har kommit underfund med att dom tjänsterna är överreklamerade så kommer bara dom som håller rätt pris och verkligen gör rätt för sig att finnas kvar, dom stora med priser som suger kommer ha stora problem. Det finns flera kategorier av tjänster på nätet som kommer få väldigt svårt att överleva så många år till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag blir mest skrämd av att se vissa av de sajter man gjorde 1998-99. De ser ju ännu jävligare ut än de man lyckas snickra ihop idag. ;-) Alltid något positivt!
![]() |
Svara |
|
|