FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle vara skoj att veta vad ni lyssnar på när ni jobbar... om ni nu lyssnar på något över huvud taget!?
Vissa kanske föredrar tystnaden eller kanske ni lyssnar på radio? Mycket musik blir det för egen del när man sitter framför datorn... har en del att välja på med ett par tusen skivor i hyllan plus oändligt mycket på datorn... Just nu lyssnar jag på Badly Drawn Boys nya platta Born in the U.K. som är suverän... kan lätt rekommendera den! I övrigt blir det rätt blandat med mycket Pearl Jam, Soundgarden, Alice in Chains, Foo Fighters, Coldplay, JJ72, Oasis, Radiohead, Ceasars, Dandy Warhols och liknande (rock och pop)... rätt ofta går Beatles varm här också ![]() Lirar MFF bortamatch så blir det Radiosporten istället ![]() Vad lyssnar ni på när ni jobbar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det blir en hel del musik när jag jobbar, men när jag har arbetssessioner som kräver 100% koncentration så ska det vara 100% tyst runt omkring mig.
Just nu snurrar Story of the year och James Morrison mycket i skivspelaren. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Blandat med Bo Kaspers och Nizlopis skiva. Kan inte vara för trallvänligt, då blir det svårt att koncentrera sig på jobb.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag lyssnar på Groove Salad, Ambient, http://somafm.com/groovesalad.pls http://somafm.com/groovesalad.pls
Forever! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Instrumental elektronisk musik om jag arbetar med texter, diverse house- och trance-mixar typ Creamfields och di.fm
Grafikbearbetning fungerar bäst ihop med Cradle of Filth eller Rammstein =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kul tråd! Jag har rätt annorlunda musiksmak, om jag inte lyssnar på klassisk musik på webradio är det oftast följande artister och artister som liknar följande som surrar i högtalarna.[list][*]Enya
[*]Fatboy slim
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
sr.se/srx kan rekommenderas.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag lyssnar på Radioseven.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Pandora.com - har lyckats tygla några kanaler att spela lite retro 80-tal, samt Hårdrock från samma era.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Melodisk trance/techno/eurodance, d.v.s. musik som har lite mer än bara en basgång, t.ex. Talla2XLC
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|