FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu var det ett tag sedan jag annonserade via AdSens. Men som jag minns det så fungerade det precis som AdWords som jag fortfarande flitigt använder. Dvs man bjuder på olika ord. Det jag ville ha sagt var bara att om de högre buden bojkottar din webbsida så visas de lägre buden och då sjunker dina intäker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag snittar ca 3 dollar / 100 sidvisningar på webbutikerna.net
Inte direkt så det blir bahamas med ananasdrink på beachen riktigt ännu.... Men det är pengar iallafall! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1 Miljon / dag ?
Vilken sida ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
|
Ingen "svår" CPM att nå om man fokuserar sig på adsense.
Men för att vara $3 per 100 sidvisningar på webbutikernas upplägg av adsense är det bra ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Mindgem.. kolla in dom olika t-shirt affiliate-programmen som finns. Borde ju finnas möjlighet att hitta motiv som dina besökare gillar. CJ sköter bl a program för Cafepress (15%), Busted Tees (10%) och Spreadshirt (20%).. % är per sale. Zazzle verkar köra sitt eget race och har en lite skum struktur på utbetalningarna.
Edit: Sen finns ju T-shirt Hell med eget program. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hej! De annonsörer som ni anser vara oseriösa är bara att välja bort. De är oftast redan flaggade och kommer därför inte att visas för dom som inte vill. Mvh CJ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
Inte om du är fokuserad på adsense enbart. Behöver heller inte se ut som spam för att fungera bra. Min lägsta cpm ligger kring $15 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|