FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som rubriken lyder så söker jag ett gratis webbhotell med asp och msql.
Länka! ![]() //patrik |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Man får inget gratis utan att ge nått tillbaka. Kan du lova att du inte hostar några komersiella projekt på sidan, så tror jag att Eddie här på webmasternetwork kan bistå med hjälp via sitt projekt kallat
http://www.devhost.se Där kan du som programmerare få en stabil utvecklingsplattform för att testa dina system, innan du sätter dem i action. Se till att läsa villkoren innan du bestämmer dig.
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man läser
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man förundras dock åter igen över att folk söker gratistjänster för sina projekt - tror man seriöst att man då får något som ens liknar kvalitet och stabilitet...?
Gratis är dessutom en definitionsfråga - vilka motprestationer förväntas av en på de olika, i och för sig allt färre, gratistjänsterna runt om i världen? Det är ju ytterst få som av en godhet ger bort något...
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
ALLA lågpris hotell tar betalt...Så hade inte 12-20:-/MÅN varit mycket... Jag hade gärna lagt 25:- i mån på en tjänst med ex: 10Gb utrymme 10GB/sec transfer hastighet Unlimited Bandwidht Det låter snålt att inte kunna lägga 350-500:- per år en gång... Men för vissa är DET mycket... |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
2: Ska man ha låga kostnader måste man hålla nere på utgifter också, däribland pappersarbetet, att hålla koll på en kund varje månad när de gäller betalningarna kostar således 12 gånger mer pengar i arbetstid, då kan man inte ha de låga priserna, normalt sett. Där är en stor anledning till årsbetalningarna. |
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
10GB/s i hastighet skulle varit något för 25:- fatta vilka snabba diskar med.
100Gbit om man avrundar fult. Men om man ser lite till verkligheten så fungerar det inte erbjuda 10GB diskutrymme om alla verkligen skulle använda max. Är inga problem att få bra webbhotell för runt 25:- men får ju vara någon gräns på trafik/utrymme. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|