FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Alla som tycker att 500 kr är mycket pengar och som inte är totalt arbetsskygga kan skicka mig PM. Jag behöver alltid folk som kan göra webbsidor, så jag har garanterat jobb åt er. |
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Min rekommendation är att pyna 30:-/månad för att få ett stabilt webhotell.
Jag säger som jag gör till alla som letar gratis webbhotell (främst för att det faktiskt finns folk här på wn som livnärar sig på sina tjänster): Hittar du 2 pantburkar om dagen, varje dag så har du tjänat ihop till din månadsbetalning av webhotell. Råkar du då en dag hitta ett kanonställe med pantburkar där du hittar 10(!!) stycken -- då slipper du leta burkar i 4 dagar framöver. Förstår du tankegången? Det är i prinsip gratis att ha ett webhotellskonto idag. Var snäll och inte leta gratissaker här inne iallfall då det som sagt finns ett X antal människor som livnärar sig på deras bolag och när du då försöker leta gratis.... ptja, det är ju inte så skoj kankse. |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mySQL är gratis
IIS till windows är gratis (även om nu vissa versioner är rätt så bantade) Installera och kör |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Och windowsserverlicensen och hårdvaran är också gratis eller?
Jag förstår inte alls vad denna tråd gör på ett forum för professionella webmasters...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej, windows är inte gratis - men jag gissar att personen sitter på någon form av Windows.. och sedan win98 har man kunnat lägga in IIS (eller iaf en variant av den) utan _extra_ kostnad
Sen vad tråden gör på WN tja.. det är ett forum för webmasters.. det står ingenstans att man måste vara proffs för att vara här inne, man måste börja någonstans. Frågan är kanske mer hur elitistiska personer blir moderatorer... |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Instalera PWS på en Win98 burk låter som ett skämt, och sedan har du glömt att elen för driva burken blir mer än köpa ett webbhotellpaket.
Så hur man än gör så blir det inte precis gratis. |
||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Ja, nu stannar vi tycker jag.
Denna tråden kommer inte längre. |
|||