FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag ännu en fråga och det är hur det går till med domännamnet.. är det ALLTID jag som blir ägare av namnet eller kan det bli så att det är den jag kontaktar ang domännamnet som bli ägare av den domänen? någon som fattar?? :P
Någon sa att man skulle vara noga med att se till så det verkligen är JAG som blir ägare och inte företaget jag använder mig av vid skaffandet av min domän. Sen undrar jag vad det beror på att priserna skiftar så mkt mellan de olika alternativen.. Telia har tex en kostnad för domän och surftown ett annat osv.. Någon ni rekommenderar att använda sig av för detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det är du som blir ägare av domännamnet, iaf om allt görs på rätt sätt
och varför det är olika priser.. tja, varför kostar en påse chips 16.90 på ICA men 17.50 på Konsum? jo, olika vinstpålägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Leta upp någon som du vill registrera genom och tala om vem här så bör du få kommentarer. De allra flesta är seriösa och bör inte innebära något problem för dig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
TAck snälla för att ni orkar svara på mina jobbiga frågor *fniss*
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tala däremot INTE om för någon vilket domännamn du har tänkt registrera innan du själv är helt säker på att du själv har registrerat namnet (kom ihåg att hos vissa återförsäljare så tar det ett tag innan domänen blir registrerad även om du har betalt för den). Och då speciellt inte till folk du inte känner väl (t.ex här på denna webbplats) då det finns personer som roar sig med att sno domännamn mitt framför ögonen på andra.
/H. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|