FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mm, antingen är det för "tufft" eller för "tråkigt" - att någon uppfattar på det sättet lär man aldrig komma ifrån antar jag. Vi var lite inspirerade av t.ex. 2advanced som är bland de hetaste i världen på effektfulla webbplatser, och vi har bakgrund inom spel och virtuella världar etc, så vi ville spinna vidare lite på det. Men naturligtvis är det inte oväntat att det skrämmer iväg många, det hade vi på det klara från början.
Jag som "tråkig programmerare" ville ha sidan lite mer grå och standard, men designern ville satsa lite mer på attityd och eftersom det blev så pass snyggt så tänkte jag "äh, vi testar, det är coolt och vågat" så på den vägen är det. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Något som jag tycker ni bör göra någonting åt är att inte ha vit text på på den halvvita bakgrunden..
Ett exempel finns här: http://www.deserveit.se/artikel/webb...otoroptimering och där det står "Berörda ämnen". Hoppas du förstår vad jag menar! En till sak som skulle kunna förbättras är navigationen i huvud taget. Det finns ju mycket intressant att läsa men jag hade lite svårt att hitta till det.. Annars riktigt trevlig sida! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
wooo, den där sidan har ju fått ett fel sedan min senaste uppdatering... Rubriken avslutades inte... Puh, tack för att du länkade till den - även om du kanske inte uppmärksammade felet.
![]() Mja, den vita rubriken kanske inte passar så bra mot den där bakgrunden... För mig ser det bra ut, men det kanske inte är lika tydligt för alla. Men det där fältet kommer få nytt innehåll snart, en del av innehållet där ska flyttas till den tomma menyrutan till vänster (just för artiklar)... Det kommer en uppdatering när jag har tid sen. Tack för åsikterna! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||