FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Varje gång man når en, två, tre osv miljoner unika besökare på en specifik sajt är det trevligt tycker jag (gränsen kan förstås vara mindre eller mer beroende på sajtens allmänintresse). Ännu trevligare är väl dock motsvarande statistik i intjänade kronor ;-P
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Allt är möjligt Mats.
Fortsätt i den stilen Mitt långsiktiga mål/fantasi är att en dag äga sveriges högsta skyskrapa. ![]() Ja, det låter omöjligt, men det är just det som driver mig. Lyckas jag inte med det, är jag ändå glad att jag siktade högt. Dream big! "see the invisible, do the impossible" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mitt första mål var att göra 2000 SEK i vinst per månad för att dryga ut studiemedlet. Det var inte direkt så jag hurrade när jag uppnådde det målet för jädrans vad mycket mer tid jag lade ner än jag tänkt från början. Nuförtiden när jag inte kör på egen hand är den ekonomiska biten mindre intressant. Något som ska firas (se det som ett mål) är när sajten genererar 1000 sidor per sekund i snitt under en timme. Det är något att bita i =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
|||||
Administratör
|
Citat:
Köper man en sak för 100 kr som man sedan säljer för 500 000 kr så har man en vinstmarginal på 99,98%. Säljer man samma produkt för 1 000 000 blir det 99,99% marginal.
![]() |
Svara |
|
|