FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Själv eftersträvar jag intäkter på 100 000 kr/mån via Adsense och liknande för mina "hobbyprojekt". Det känns långt bort och nära på omöjligt...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag önskar att jag tjänar $200 i månaden, då har jag lovat mig själv en ny cykel. Med guds hjälp kommer det att gå!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grattis Mats. Alltid roligt när någon lyckas så bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ytterst inspirerande!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Grattis. Inspirerande att se att det faktiskt går att nå målen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Min gamla friidrottstränare snackade alltid om att man ska sätta upp små och realistiska mål, så man har något att se fram emot.
Detta har jag kört, och knäckt massor med små mål med mina webbplatser. Senaste målet som ser ut att klaras av i år är att dra in 1 miljon unika besökare till en av "mina" webbplatser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
stort grattis mats!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Utan att känna dig alltför väl så känns det ändå som du är väl värd detta!
Grattis! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vi (min fru och jag) hade som mål för 3 år sen när vi startade, att uppnå en årlig omsättning av $250,000, vilket vi lyckades med 2006.
Vi har redan dom första 3 månaderna under 2007 passerat $250,000, så nu har vi satt nästa mål till $1,000,000 vilket vi borde klara om inget oförutsett inträffar. Vi har c:a 20-25 ordrar per dag, inte så mycket kan tyckas, men med marginaler på 100-300% så går det riktigt bra ändå. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|