FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Naturligtvis så tar vi allting som skrivs här som råd och absolut inte som att någon vill "tracka" ner på oss
eller något sådant, och just på grund utav att vi är nya så ger vi våra kunderna att medverka gratis i vår butikskatalog, idag har tex över 500 butiker, och det är trots allt inte lite ![]() portal. Nu är det så att vi endast fokuserat på Katalogtjänsterna och inte alls på resten av portalen i samma utsträckning, utan vi vill gärna se hur folk reagerar och är det så att man reagerar på priserna ja då är det bara att sänka, ja menar vi säljer hellre 10 bannrar för 100kr än ingen för 5 000kr ![]() Jag hoppas verkligen inte någon tror på att vi skulle ha några som helst intentioner på att lura någon utan priserna får man naturligtvis sätta själv och inget vi tvingar på våra kunder, så har vi sett det som i alla fall, men säljer man inte de för det priset så är det dags att se över det. Problemet med att folk tror att man endast har ett domännamn och serverutrymme som kostnad är lite fel och därav så har vi räknat på de priserna och ger kunden möjlighet att välja vad man vill betala för, och att ta 10kr för logg och 20kr för beskrivning och få in det i bankkontot motiverar inte bokföringsjobbet precis ![]() Jag anser att trots att vi är nystartade att vi kan stå bakom ett pris på tex 250 kr för ett helt års abonnemang med information om en butik och ta det utan att skämmas. Eller vad tycker ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Grunderna i seo för sajter, stora som små:
inlänkar title h1 ålder på sajt url:er (dina urler är inte bra) lättnavigerat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
några snabba tips / förtydliganden till tidigare tips:
- Fixa title-taggen på varje undersida så den på något sätt beskriver undersidan (utan att för den skull spamma keywords i title). - Meta description är på engelska när resten av sidan är på svenska. Byt ut den till en beskrivande text med korrekt meningsuppbyggnad där du bakar in några keywords, på svenska, om sidan i sig är på svenska. Slutligen, att spamma meta-keywords ger ingenting vad jag förstått. Jag hade rensat den delen av <head> helt och fokuserat på att ha exakt 1 <h1>-tagg på varje undersida istället med det absolut viktigaste nyckelordet för den sidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
seo-forum.se - där kan man lära sig rätt mycket nyttigt.
http://www.getupdated.se/Optimeringsskola/ håller jag på och skriver till just nu, den kan rekommenderas också. Och som de andra sagt, unik title på varje undersida+riktiga h1 rubriker med sökorden i. Massor av kvalitativt innehåll, massa inlänkar och bra internläkning brukar fixa det mesta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Mitt tips, sätt mod rewrite NU innan allt redan är spindlat, du kommer tacka mig om ett år när du insett vad det betydde för dig =)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|