FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja! Nykomling här på WN.SE!
Jag har spanat i detta forumet ett tag nu och sett att det köpts och sålts domäner hitochdit. Så jag tänkte "vafan, klart man ska pröva", det va precis det jag gjorde och gick in på loopia och hittade www. pokersiten .com. Vad tycker ni om den domänen? Tror ni den har nått värde eller är det bara en skitdomän? ![]() Jag vet inte just nu vad jag ska göra med den, möjligtvis öppna en pokersida med bloggar, nyheter, tuneringar och en massa bonusar. Om den inte blir såld dvs. Mellan tummen och pekfingret, kan ni säga vad man ungefär kan få för den? Mvh. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Well, jag skulle inte betala mycket för en nyreggad domän. Där du inte har .se'n, eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Här är några punkter som jag tycker talar emot din domän;
* om du inte också äger pokersiten.se så ser jag inte varför någon skulle vilja bygga en site på pokersiten.com * pokersiten fungerar antagligen bara för svenska besökare (eventuellt något annat nordiskt land?) - och då är bästa valet .se-domänen, se ovan. * har man pokersiten. tld, så tycker jag att man också ska äga pokersajten. tld, det är väl kanske en högst personlig åsikt, men många skriver sajt istället för site * och har man pokersiten. tld så kanske man även skulle satsa på att ha pokersite. tld? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns det inte redan ett lätt överflöd med pokersajter?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|