FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Trodde faktiskt inte att det här skulle hända på ett tag.
Men ack så fel man hade. Kod:
Käre användare Vår bank följer regelbundet senaste prestatinerna inom kampen mot nätbedrägeri och vidtar förebyggande åtgärder i syftet att nå det bästa möjliga kundskyddet mot nätövergrepp. En grupp specialister på datasäkerhet upptäckte ett kritiskt fel i SSL-protokollet, på frund av vilket hackers kan få tillgång till Ditt konto. Från och med i morgon ska systemet av kundkontoåtkomst genomgå till det nya SSL3-protokollet, vilket är det säkraste för tillfället. Kunder som använder browsers som inte stödjer SSL3 kan inte få tillgång till kontot genom Internet. Du behöver att förnya din browser, våra specialister har utvecklat förnyelserna för alla browsertyper. Förnyelserna år befogade till detta brev. Du behöver helt enkelt starta programmodulen och systemet ska förnyas automatiskt. Programmodulen ssl3.exe är befogad till detta brev. Tack för stödet, vi ser fram emot ett gynnsamt samarbete © Swedbank AB (publ) Villkor vid användning av våra internettjänster. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick den jag med och då vi inte har dem som bank så misstänkte jag att det är en ny skepnad på g
Trodde att jag skulle vara först med den nyheten men tji fick jag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon mer än jag som nu installerat nya supersäkra ssl3.exe
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite sorgligt att det inte kan använda byråkratisk svenska i sin spam. Vilka imbeciller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förstår inte att det skall vara så svårt för dem att få till svenskan ordentligt. Hur svårt kan det vara?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
Allvarligt talat, är det någon normal användare som går på detta längre? Det borde ringa varningsklockor redan när man får samma brev 14 ggr till samma e-postadress tycker man. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte fått något (ännu). Men det kommer fortfarande ett par Nordea om dagen, skulle vara kul med lite omväxling emellanåt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag har aldrig givit ut den, och dom kommer aldrig fråga efter den heller. Så varför sätter dom inte upp stora skyltar på alla banker där det står (som i spel och på vissa sidor) "Vi kommer aldrig att fråga efter några uppgifter via e-mail". |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|