FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Pasi. offtopic men du har fel. Testa Arctic root så får du se. Jag har testat det ett par gånger och de dagarna jag tar arctic root så är jag MYCKET piggare! Oftast går jag omkring som en zombie på dagarna men jag mår bra mycket piggare med en sådan kur!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
så ToBad vad har du för bevis att dessa produkter inte fungerar? eller är det bara din personliga åsikt som du kände var viktig i sammanhanget?
Jag personligen använder tillskott (lagliga) av diverse sorter eftersom att jag tränar minst 5 dagar i veckan.. tillskott för min del intas främst för återhämtning. Jag märker även markant skillnad i ork och energi beroende på om jag tar dem eller inte. En väldigt stor grupp människor köper ju tex. C-vitamin, och Multivitamintillskott, dock så ser man inte på dessa som "kosttillskott", men det är precis vad det är... och ingen kan väl säga att man inte mår bättre om man håller upp en bra vitamin halt i kroppen? eller är det någon som kan påstå det? så varför skulle då inte andra tillskott fungera? nu till Topic.. och låt oss hålla det där: finns det fler aktörer som riktar sig till sport/styrka som har intresse i att annonsera på en lokal sajt med flertalet besökare? information och statistik kan pm:as vid intresse det kan vara allt från tillskott, kläder, utrustning.. till resor till speciella evenemang. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|